POŠTOVNÉ ZDARMA při objednávce nad 1500 Kč. Zasíláme Českou poštou, Zásilkovnou a DPD. Zboží lze vyzvednout i osobně na prodejně v Olomouci.

Sayonara fannings Japonský zelený sypaný čaj 100g

Kód: 1034
Neohodnoceno
147 Kč
Skladem

Zelený sypaný čaj.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zelený čaj je nedocenitelný, vezmeme-li v úvahu mnohostrannost jeho účinků: v prevenci před rakovinou – účinky a mechanizmy, silný antioxidant, kardiovaskulární poruchy. Chrání před bakteriemi a viry  zabraňuje vzniku rakoviny vaječníků. Je důležitý při léčení sklerozy multiplex, prevence před Alzheimerovou chorobou.atd. Obsahuje činné látky: zelený čaj, polyfenoly (antioxidační činidla, mezi která patří i epigalokatechingalát EGCG, vynikající svou vysokou antioxidační účinností), silice (jsou základem chuti a vůně), vitamíny – C, B2, D, K, nerostné látky (fluoridy, mangan, draslík, hořčík, železo, chrom, zinek, aminokyseliny), theanin („stavební kameny bílkovin“).

Použití: polovinu plastové čajové lžičky (dle chuti) zalijeme cca 2,5 dcl horké vody, stejně jako kávu. Nezaléváme vodou vařící, stačí cca 80 °C. Usazeninu můžeme 2 x použít.

Ze 100 gramů čaje zhotovíme až 400 hrnků nápoje.

Upozornění: Čaj se zásadně nesladí. Je však možné přisladit novým nekalorickým sladidlem Cukropur. Není vhodný pro děti do 3 let. Sayonara japonský zelený čaj byl klinicky testován. Bylinné a přírodní přípravky jsou jen podpůrné a doplňující, proto je nepoužívejte namísto léků a terapeutických postupů určených Vašim lékařem.

Složení: jemně rozemletý zelený japonský čaj

NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) č. 432/2012 (ze dne 16. května 2012), které platí od 14. 12. 2012, neumožňuje popisovat účinky doplňků na lidský organismus.

Doplňkové parametry

Kategorie: Bylinné čaje
Výrobce: Phoenix Monopol, s. r. o.
Obsah: 100 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O společnosti

Snahou obchodní společnosti je předat mnohaleté informace a zkušenosti v oblasti péče o zdraví pomocí přírodních produktů, hlavně těch, které máme na dosah, chodíme kolem nich, ale neumíme jich dostatečně a cíleně využívat. Hlavním úkolem není jen obchodní činnost, ale předávání cenných informací, které se šíří jen velmi pomalu, protože farmaceutický průmysl nemá zájem o to, aby se lidé léčili levnými a účinnými přírodními prostředky a navíc bez vedlejších škodlivých účinků.  Proto je zakázáno uvádět u potravin, že léčí.

Phoenix Monopol s.r.o., Wassermannova 1145/11, Praha 5, Česká republika